Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2010-11-04

Ledig dag och nytt projekt













Var i Malmö igårkväll och gjorde några ärenden. Råkade demolera min armbandsklocka när jag skulle ställa om den till vintertid. En undermedveten handling kanske ha ha. Klockan inköptes på rea 200 kr, billig men snygg tycker jag. Den håller väl i ett par år förhoppningsvis.
Ledig idag. Sov oroligt. Drömde mycket. Drömde om någon jag inte drömt om på länge. Somnade om drömde om samma person igen. Vaknade full jobbiga känslor. Jobbade lite på fm.
Påbörjat mitt nya projekt. Vilo- lek- övernattnings- och meditationsmatta framför kaminen. Jag har inköpt två madrasser 10 cm tjocka 80 x 200. Tanken är att skära varje madrass i tre lika delar. Alla delarna skall sitta ihop och gå att vika till en puff man kan sitta på. Jag har gjort en mall. Nu funderar jag på att jag nog måste ha någon slags kardborremsor eller liknande som viks över när madrassen är utvikt för att det inte skall bli glipor mellan delarna när man ligger på den. Till sist en vaderat mysigt täcke över och massor av stora kuddar. Jag jobbar på detta. Det känns som en genial idé. Jag har massor av sådana ha ha. Ser framför mej hur mycket den kan användas till. Hoppas också få använda den till att mysa med nån jag älskar. Sorgsen idag.

Bättre skrynklor i själen än ett slätstruket liv

Det finns inga nyckelord till låsta människor

Inga kommentarer: