Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2010-03-31

Lekt med nya leksaker

Idag har jag lekt med mina nya leksaker. Usch vad mycket att vänja sig vid varje gång man byter telefon.. Nu får man tänka om helt igen. Men Iphone är ganska lättanvänd, bara man kommer på hur den funkar. Fast trist att det verkar nästan omöjligt att göra en egen sms signal. Och det behövs flera program och moment för att lägga till en egen låt som ringsignal. Allt för att försöka förhindra att man använder nåt annat än apples egna. Men jag ska gå runt det...tar bar lite tid. Ett program som är anpassat till Facebook som gör att man lätta kan publicera saker där och uppdatera sig med Iphone...kul! Jag trodde då att jag på ett enkelt sätt kunde använda detta när jag är ute och vandrar, men tyvärr så kostar dataöverföring via internet utomlands minst 35 kr mb och det innebär minst en hundring så fort jag går ut där...så den gubben gick inte. Jag får skicka sms som är mycket mer överkommligt så får dottern få lösenord och gå in och publicera. Tur man tog reda på kostnaderna innan. Webkameran har den mest otroliga bildkvalitén som jag sett på en webkamera. jag har testat den med en kompis på MSN och jag ser fram emot att snacka med barnbarnen med den.

Inga kommentarer: