Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2010-03-06

Hem och villa mässa i Malmö











Jag åkte som vanligt på mässan, ensam som jag gjort de senaste 4 åren. Kände sorg i hjärtat. Undrar om jag nånsin igen ska åka med någon som jag kan planera och genomföra en del av de underbara idéer som presenteras där. Snackade länge med en försäljare av braskaminer. Jag hittade en i tälgsten som var jättefin. Ca 30 000 skulle det kosta med insättning. Mycket pengar, men nån gång ska jag..... Som vanligt fastnade jag på trädgårdsavdelningen. Möblerna av rostigt järn var som vanligt favoriterna och smidda ljuskronor att hänga i träden. Blev fascinerad av ett takfönster som man kunde dela och göra en bakong av när det var utfält...hade passat på min norrsida. Och alla dessa eldstäder som var gjorda av en behållare där man tände på nån slags olja. Fejk , men med en ganska hög mysfaktor. Körde till dottern och fikade efteråt. Senare blev det hos andra dottern och kvällsmat med schlagerfesstivalen.

Inga kommentarer: