Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-05-27

Singel

Gräset hade växt efter allt regnandet och värmen. Gräsklipparen pajade när vännen klippte, tålde inte ansträngningen. Stranden söndag igen med barn och barnbarn. Dans på kvällen. Trevlig kväll som avslutades i poolen i Svedala.  Jag tyckte jag kunde ta upp ett sedan några veckor nedlagt ärende...på allvar. Tänkte inte ge mej den här gången.
Igår kväll backade vännen av pressen. Tog inte utmaningen. Ledsen igår, sov inte så bra, Pratade med vännen från Svalöv. :)  Idag inser jag att det ändå aldrig var ett alternativ att avstå från den biten. Kändes bättre ikväll. Dansekompisen och en till satt upp min flaggstång. Det blev jättefint. :) Blåser dock full storm här ute.
Imorgon träffa dotter och kompis i Malmö.  Sover kanske hos broren?







Inga kommentarer: