Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-05-21

Konsumentrådgivaren i Simrishamn

Jag hade tagit en halv semesterdag. Åkte till Simrishamn och träffade konsumentrådgivaren. Trevlig typ, piercad i näsan och gott kaffe bjöd han. Men annars kan jag inte säga jag fick ut så särskilt mycket av honom när det gäller tvisten med min byggare. Inte mer än jag redan visste.
Jag får gå vidare med att höra vad besiktningsmannen säger.
Körde till jobbet och har haft samtal med 4 högstadieelever om skolarbete, ;) och annat inte så kul grejer :(  Polisen hade vi också bjudit in för att prata med ett gäng på högstadiet som skrämt livet av pensionärer. Suck
 
Hem och ut i trädgården. Grävde upp en cementklump till ett rör i staketet som rostat sönder. Tuggade upp en halv buske persilja.
Dansekompisen kom förbi och kollade hakarna jag köpt till flaggan.

Inga kommentarer: