Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-05-06

Paus ?

Söndagens vändning blev efter en provokation, när jag ställde saker på sin spets. Det gick liksom inte att ta ett steg tillbaka sen.
Mycket blandade känslor: Jätteroligt på dansen, men vi var båda ledsna. Efter en surrealistisk natt körde jag till jobbet igår. Tankarna malde. Jag backade mentalt en hel del, men dansekompisen kom och satte ner foten. Han var övertydlig. Vet inte? Blev stärkt, men fortfarande osäker.
Fortfarande förkyld, ont i halsen. Någon annan har sprungit med min nummerlapp.
Idag pendlar tankarna från olika ytterligheter. Inget är definitivt. men förmodligen har kompisen rätt, med ålderns rätt ha ha.
Chattat med Helsinborgskompis som kom med uppmuntrande tillrop. Skall se Mello semi ikväll.


Inga kommentarer: