Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-12-22

Kramp i fingrarna efter julklappsinslagning

Äldsta barnbarnet somnade vid ca 22.15 igårkväll. Ah, en liten stund för mej själv tänkte jag...i 2 minuter. Den lille vaknade och ville absolut gå upp. "Oj Oj Oj" sa han när jag upprepade att det fortfarande var natt. Vi gick upp och bytte blöja och drack vatten, inte förrän jag klämde in mej mellan dem i sängen så verkade han fatta att han skulle lägga sig ner. Jag vet inte exakt när jag somnade, men det kändes inte alls långt tid förrän han vaknade och insisterade på att nu var det i alla fall dags att gå upp.
Barnen hämtades vid 11. Sen blev det städning och fixa julskinka. På em. dök coachen upp för att hämta sin julklapp. Han stannade på fika.
Började slå in julklapparna. 4 barn och 4 barnbarn och nån till att ge till. Det blir rätt många att knyta band på och vika papper. Skönt att vara ledig imorgon.

Nu e det JUL !



Inga kommentarer: