Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-12-15

Dagen efter, meniskkrångel och maratonbugg

Både barnbarnet och vi sov länge efter en heldag med pepparkaksbak och glöggdrickande till sent kvällen innan. Barnbarnet bakade obscena kakor som han skulle ge till plastpappan :)
Försökte ringa till vännen, hade sett fram emot ev. nån dans på kvällen.
Men han hade antingen Helsinborgsbesök eller använde nya "hemhjälpen" från Hasslarp. :((
Råkade resa mig hastigt och kraschade menisken vid middagstid, när jag precis bestämt att åka o dansa.
Ont i knät och kände mig rätt ledsen och hade inga förväntningar alls. Det visade sig bli en riktigt härlig danskväll. Fick till och med dansa schottis och många bugg! Men Maratonbuggen efter sistan tog nästan knäcken på mej. Jag var helt slut i rutan när jag och dansekompisen åkte hem.
Menisken? Jag den hade nog skakat rätt, för jag haltade när jag gick in i början på kvällen och dansade rock and roll innan jag åkte hem. Än är det krut i kärringen :)



Inga kommentarer: