Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-12-08

Glögg och barnbarn i helgen

Fredagen skiljde sig väl inte så mycket från andra dagar, men jag kände mej trött och urlakad och när jag skulle köra hem så tappade jag balansen helt och kände mej jätteledsen. Det var allt som hänt sista tiden som hunnit ifatt mej. Ett mobilsamtal fick mej må bättre. Handlade lite grejer till kvällen. Körde hem och samlade mej. Kompisen kom på glöggkväll vid 17.00- Det blev fiksoppa, vitt vin och sen glögg och diverse tillbehör. Humöret steg flera grader. En mysig kväll.
Käraste vännen sliter som ett djur med diverse grejer i uthyrningshuset, men har ändå nån stund då och då för mej..just nu känns det ok.
Lördagen städade jag och putsade fönster. De gick efter stormen knappt att se ut genom. Julbord med byalagets styrelse. Hämtade barnbarnet hos farmor på kvällen. Tillbringade lördagskvällen och söndagen med henne, Mysigt som vanligt.
Hade riktigt ont i fallskadan i helgen. Det verkar inte som om det blivit bättre de sista dagarna. Helt blåsvart på ena sidan. Hade egentligen bestämt jag och dansekompisen skulle skulle ut o dansa ikväll. Men jag hoppade. Det kändes heller inte så roligt att ge sig ut och köra. Ny blåst och s
äkert jättehalt. Blir inte förrän tisdag att byta till vinterdäck.

Längtar efter våren.


Inga kommentarer: