Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-12-28

Idag

En deppig fm. Kände mej ledsen av flera anledningar. Mest för att det snart är nyårsafton. Jag blir av nån anledning alltid ledsen innan. Det känns aldrig då som nått nytt som står öppet utan bara som ytterligare ett år som läggs till de andra. Jag känner alltid just då en enorm längtan efter tvåsamhet. Julen för många är en jobbig högtid. För mej är den alltid varm och fylld av kärlek, men nyår är en helg då saknaden blir så jä... tydlig. Jag vet att det bara är att stå ut. Nästa helg är det annorlunda. Jag vet ! , men nu...idag....
Dessutom helt tyst i mobil och på Skype??

F.d svägerskan ringde och pratade, vännen från Gislöv ringde.

Dottern med familj kom. En mysig em och kväll. Mat, mat, spel, diskussioner, Downtown Abbey :)
Känner en stor tacksamhet över min familj och mina barnbarn och all den kärlek som finns i mitt liv.



Inga kommentarer: