Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-06-17

Stolt idag !

Lite trött i morse. Glömde jobbmobilen hemma så jag fick vända i Ystad och köra tillbaka igen. Det man inte har i huvet.... Det blev 8 mil till jobbet idag. Sms i morse från kompisen i Svalöv. Det livar alltid upp :) 
Hann skriva ihop sammanställning och analys av resultaten av nationella proven innan anställningsintervjuerna började. 5 st. Möte kommunfullmäktige mitt emellan.
Vinnaren av kommunens kvalitetspris skulle koras. Visste inte mer än att mitt arbetslag vara en av de nominerade för utvecklingsprojektet "Skriva sig till läsning med hjälp av I-pad och blogg" Spännande.
De VANN !  Jättestolt rektor! 
Körde från jobbet kl 18. Ringde alla barnen. De skall på semester 2 veckor i en stuga med barnbarnen.
Jobbade 2 timmar ikväll när jag kommit hem och förberedde samverkansmöte, styrgruppsmöte och schemadiskussion imorgon.

Tog lite foto i trädgården. Det blommar så underbart :D



Inga kommentarer: