Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-06-10

Förberedelser för en jätterolig fest

Ja det har varit hektiska och händelserika dagar. 2 av döttrarna kom redan på fredagskvällen. Dukning, lite planering. Jag förberedde några snittar. Resten av familjen, döttrar, bror och resp. samt 2 av barnbarnen kom på lörd. morgon. Dukningen blev fin med sand, snäckor stenar och pinnar. Barnbarnets discokula med ljusspel på plats. Bildspel på projektorn. Musiklistor och ljudanläggning fungerade.
Två av döttrarna var bartenders och serverade egna påhittade drinkar efter beställning. Ja det blev en jätterolig fest. Jag sjöng en låt till ukkulele. Kompisen från Vik höll ett jättefint tal. Vi dansade och hade roligt hela kvällen. medelhavsbuffén var superb.
Kom hem vi 02.30. Upp vid 6.30 och började städa lokalen. Hela familjen övernattat. full rulle hela dagen. Allt klart och alla rest vid 13.00 ca.
Kort vila och sen med kompisen till söndags dans. Läckra dressen on. Dansade som en nymf hela kvällen. Hoppade bara över en dans. :D Kände mej eftertraktad.
När jag skulle gå av bilen väl hemma vid 23, så lovar jag att jag kände mej som 80. Men vilken rolig fest och vilken rolig danskväll. Kvällen avslutades med smskonversation med speciell som var i Göteborg hela veckan. Tack för att allt gick bra och för att jag är så priviligierad.

Inga kommentarer: