Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-06-10

Efter avslappand mysig vecka gick blodtrycket upp i 190 efter en halvtimme på jobbet

Började med att läsa mailen, ett par hundra.  Sen var det kört. Många nya arbetsuppgifter plus alla de som jag inte gjort förra veckan när jag hade semester. Stressnivån på topp efter en halvtimme som vanligt. Fick jobba till 18.00. Bråkade dessutom med byggnadsnämnden...IGEN... Detta resulterade i att jag fick ringa coachen som ritat handlingarna till bygglovet. Handläggaren skulle gå på semester på fredag, vilket gjorde att coachen fick köra efter jobbet hit ända från Bjärred, för att vi skulle undvika en ny handläggare med risk för att börja om från början igen :(( Vi fick mäta om en del och han ritade om ritningen så de skulle bli nöjda på byggnadskontoret. Hur skulle jag gjort utan såna supervänner? SMS om rabarberleverans från Svalöv ha ha
Nu är jag SCHAACK MATTTTT ! Nattis

Inga kommentarer: