Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-06-14

Skolavslutning och jobb jobb jobb

Det regnade i morse och vaktis o skolvärden tog beslut om att skolavslutningen skulle vara i vår backup: innebandyhallen istället för på skolgården. De två fixade i ordning ljud och mikrofoner och instrument och stolar.  Allt med ett glatt humör. De två är helt oumbärliga i såna lägen. Jag fixade i ordning premierna och hämtade blommor. Allt gick bra och jag insåg att vår backuplokal är absolut ett fullgott alternativ till skolgården. I alla fall vid dåligt väder. Härligt att se alla finklädda elever och alla föräldrar och höra all fin musik och sång. Efteråt blev det brunsch med personalen och utdelning av sommarpresent.
Bokade in anställningsintervjuer på måndag och tisdag
Åkte hem vid halv 3. Fixade matsäck tills imorgon.
Hem och jobbade med analyserna av våra kunskapsresultat till  utvärderingsdag nästa vecka. Klar med det mesta kl 21.30. Vilken vecka! Jag har 15 timmars övertid. En likadan vecka väntar till och med onsd. PUH...men nu lägger jag ner för i helgen för imorgon blir det vandring med salta gänget, Jag skall köra och hämta i ystad. :)


Inga kommentarer: