Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-06-27

Anställt en administratör, blivit av med en NO lärare och skogat

Ja, nu har den nya administratören skrivit på sitt nya anställningsbevis, super! Sorterat tusentals filer från läsåret i daterade mappar. Min ena No lärare fått nytt jobb. En jäkla massa jobb för mej och oro för kollegor kommer det att innebära, men jag tror på sikt det blir bra både för oss och henne. Det har varit dags att byta ett tag tror jag. Jag har inte tagit beslut än om hur jag ska göra med tjänsten. Tänker inte gå in och rekrytera på semestern i alla fall.
Smskontakt med danscharmören. Han skall till Danmark i helgen.
Tog verktyg och gick stigen upp till utsiktspunkten vid plattan. Skogat en hel del sly och syrenbuskar, så nu kan man gå obehindrat. Härligt!
Planterat min nya klängväxt jag fått av dansekompisen vid bågen. Nu e det bara mitt fikonträd som jag skall hitta plats till.

Undrar om det blir en fika med käraste vännen i helgen?

Inga kommentarer: