Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-06-24

Dansdrama igår och jobb idag

Igår blev det Åbergs trädgård, Shopping på Bo Olssons ( byxor och nån klänning och tunika) och sen kunde jag inte låta bli utan planterade blommorna jag köpt i trädgården. Glömde bort tiden och det blev stressigt värre. Inte blev det bättre av att det blev plötsligt tvärstopp i duschavloppet och vattnet rann ut på golvet i badrummet när jag duschade. Jag fick torka hjälpligt, sprang till privata "danstaxin" med vått hår.
The man himself var på dansen efter 3 veckors frånvaro och några sms. Han verkade glad att se mig. Han dansade bort mej till upper space. Som vanligt i mördande konkurrens med 3 till. Ja, jag drog längsta strået igår, men hann bli förbannad en gång men fick en puss på slutet. Ha ha, den mannen kommer driva mej till vansinne, det är en sak som är säker.
Jobbat idag. Fört in alla nya lönesättningar av personalen i förhandlingsmodulen. Ringt referenser och tagit beslut om vem jag skall erbjuda administratörstjänsten.
Rensat av loppet när jag kom hem. ÖRK! lukten sitter i fingrarna än.
Placerat ut mina trädgårdsälvor och strött på älvstoft. Tog lite på grodan för säkerhets skull också.
Knivigt att ändra tiden till frisören imorgon för att kunna åka på dansen i Björka loge.
Danskompisen in om och snackade bort en stund.
Fåren har kommit hit på backen utanför Bäääääää :D




Inga kommentarer: