Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-06-26

Sexigast i stan

Igår jobbade jag hemma. Anställde en administratör, jobbade med de sista lönerna. Men hann också till frisören för lite målning av den grå utväxten. Dans på logen för första gången. Kallt i början, men det blev snart hett som en bastu. Svetten flödade ymnigt allt eftersom dansen fortskred. Regnet öste ner utanför. Jag dansade som vanligt så svetten lackade. Härligt! En hel del nya från Helsingborg.
En av de som väckt mitt intresse tidigare upptäckte mej på allvar. Det blev flera danser,  distraktion på högsta nivå samtidigt som sexigaste mannen i Malmö kom.
Hm draman som vanligt runt omkring men sista dansen och snudd på hångel innan jag körde hem ha ha. Har inte fått människan ut tankarna på hela dagen. Ja uppenbart nästan omöjligt på många sätt, men snudd på värt det bara för att testa. Helt klart häck och lår ah la en viss person på Z
Jag får väl grubbla på nya strategier hehe.

I fm möte med förvaltningschefen om IT strategin som jag och två andra rektorer gjort utkast till. Käraste vännen ringde. Har knappt haft tid att längta. Undrar hur veckorna varit med kärestan. Ja inte kan jag säga jag håller tummarna precis ;/
Jag har fört ett ojämnt krig de sista veckorna mot en mullvad. Satt tre fällor, men han gräver runt om. Vet inte vad jag gör för fel. Snart är halva ena gräsmattan som ett kraterlandskap. Grrrrrr Får snart punga upp börsen och ringa mullvadjägaren från Gröstorp.


Inga kommentarer: