Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-03-01

Tv tittande som ger pensionärsvarning


Jag har nog aldrig kollat så mycket på TV som jag gjort de sista dagarna. Allt från- alla direktsända debatter från riksdagen, dokumentärer från Syrien, till Simsons...nästan kräkfärdig. Jag har fått en dos som räcker länge.
Har påbörjat ett projekt med att göra fotoböcker till mina barnbarn. Det verkar tidsödande. Har gått igenom 45GB bilder. Herre Gud, vilken mängd. Hur skall jag kunna välja ut de som är finast och roligast? Det blir en utmaning. Det är ju också så: att gör man till en, så måste man göra till alla.
Hostar fortfarande så att det känns som om innanmätet skulle följa med upp...dock feberfri och smärtfri. Hoppas på radik förbättring till lördag eftersom jag tänkte bo i Malmö nästa vecka. Bror min är och åker skidor så jag har lägenheten för mej själv :)
Ranelid beklagar sig över reaktionerna. Ok, det var en kul grej att han ställde upp...men var inte en sån jäkla martyr...ger man sig i leken får man leken tåla !

Inga kommentarer: