Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-03-04

Malmöbo denna veckan, utsikt från fönstret i Kulladahl



Ja jag tog ett krafttag och packade ner lite kläder, laptopparna, paddan och katten och körde till Malmö. Trött och fortfarande ont i stämbanden och vätska bakom trumhinnan. Fast skönt med miljöombyte.  Det tyckte katten också som genast kände igen sig och intog sin utkiksplats från köksfönstret.
Jag kommer inte att jobba imorgon, men måste nog på tisdag. Håller tummarna för att jag är bättre då.  Var och handlade mat på ICA Maxi .  Då hittade jag Morgan Allings självbiografi och två ljudböcker på rea. Trevligt, trevligt.
Jag har också hittat ett avancerat ritprogram till paddan. Ett som konstnärer använder. Vilken grej. Att måla digitalt på en pekskärm är nåt helt annat än att måla med en pekplatta eller mus. Nu ska här experimenteras !! Kul!

Inga kommentarer: