Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-03-12

Ny arsenal läkemedel och givande möte


I morse såg jag det som nödvändigt att få tid för ett akut läkarbesök efter att ha haft uppenbara andningssvårigheter. Lungkapaciteten visade sig var helt på bommen och luftrören igensvullna. Fick dundermedicin som jag skall ta i en månad. Biverkning att jag fick hjärtklappning och vinglade omkring..men andas kunde jag...man kan inte begära för mycket. Börja komma i fas på jobbet igen..skall börja med lönesamtalen nästa vecka. Givande möte i Ystad över en bit mat. Trevligt...men är som vanligt avvaktande.  Skall böraj planera träff med gamla Kåseberga sommarungdomsgäng. Min tur. Senaste X:et ringde och snackade politik i 1 timme ikväll. Slut i rutan. Nu blir det medicinering. känner mej som en tant på ålderdomshemmet...hehe

Inga kommentarer: