Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-03-06

Störd nattsömn och intensiv "halvdag" på jobbet



Sov hos dottern. Hon har en rumstemperatur på 30 grader kändes det..svårt att sova, klockan ringde vid 05. Jag skulle ju underlätta och lämna barnbarnet lite senare eftersom dotterns buss gick redan kl 06. Det gick bra..Han var på gott humör. Jag tog det sen lugnt på fm. Övade mej att teckna och skissa efter boken som jag köpt..tyckte jag var duktig. Jag åkte till jobbet vid halv 12. Intensiv em..många som ville prata, två bokade möten. Kom ifrån vid halv 6t tröööööttt !. Känner mej helt utmattad .
Ringde dottern: Jo, han ville mormor skulle lämna på dagis imorgon också. Jag föredrog tillbringa natten i brorens lägenhet. Måste få sova. Jag får stiga upp tidigt istället.

Inga kommentarer: