Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2009-01-15

Singelträff After Work

Jag har varit på singelträff After Work med soppa och ett glad vin på Malmö konsthall. Min nyfunna väninna från Polen lockade mej med. Jag har lagt märke till nån annons vid tidigare tillfälle, men aldrig kommit mej för. Lite nervöst var det ju. Kanske skulle det inte komma så många, man vet ju aldrig. Vi kom strax efter 17.00. Några var redan komna. Vi satte oss vid ett bord med två deltagare från Helsingborg. Det kom snart fler och det slutade på ca 70-80 st. otroligt. Mest tjejer förstås, men tillräckligt många killar för att det skulle vara intressant. Det var en mycket trevlig upplevesle. De flesta var inställda på att bjuda till och öppna upp för
samtal. Det var mycket lätt att få kontakt och det dröjde inte länge förrän alla pratade i mun på varandra vid borden. Folk började efter en stund mingla runt och jag kände mej avslappnad och det var lätt att prata. Kvällen gick fort och jag körde hem med efter att ha funnit flera nya bekantskaper. Roligt att se fram emot nästa träff och att ses igen utan krav.

Inga kommentarer: