Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2009-01-06

Handbollsmatch på Malmö Arena


Ikväll har jag gjort nåt ovanligt. Jag som inte är det minsta sportintresserad har varit på handbollsmatch. Sverige- Tunisien. Jag blev bjuden av en nyfunnen vän. När han frågade, så sa jag:"Inte ska du slösa den biljetten på mej". Det visade sig att det nog var en ganska bra investering, i varje fall ur min synpynkt ha ha. Det var faktiskt skitkul, och jag rycktes med. Bra tempo och spännande. En helt annan grej än att kolla på TV. Inte för att jag kunde reglerna, visste ens hur många spelare som skulle vara på plan. Men jag fattade i alla fall när det blev mål. Jag kan absolut tänka mig att det inte är sista gången, i varje fall inte om jag ska fortsätta utveckla den vänskapen. Kanske ett nytt intresse? Det skall tilläggas att Sverige vann med 34-23. Jippi!

Inga kommentarer: