Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-11-26

Var ska jag börja?

Ska jag börja med dansen i söndags. Härlig musik, mycket folk och många goa danser. Dansade varje dans i 4 timmar. Det gav glädje och energi. Sistan med enträgne uppvaktaren från Teckomatorp. Tur man har dansekompisen från Kåse som förkläde...inte dumt alls ha ha.
Måndags en tuff dag. Möte med fack, personalavd och personal. Personalärende som ger starka efterverkningar och rubbar min balans. Hade starka stressymtom i morse. Glad för stöd av både arbetskamrater, käraste vännen och andra. Glad för att det just nu känns okomplicerat och enkelt med vår kontakt. Vaktis på jobbet försökte skämta till det som vanligt för att spänningen skulle släppa, men jag var inte lika mottaglig som vanligt.
Varit av med bredbandet i 2 dagar. Helt lost..inget 3G heller. Fick stå ute i verandan när jag skulle kolla Skype eller FB.  Beroende? Jag.....nä väl?
Köpte ny router idag. Hade ett jäkla klydd för att få det fungera, men det gick till slut. Härligt, nu är man ute i cyberspace igen. 

Vissa saker är svåra att skaka av sig. Kroppen säger ifrån. Funderar på att vara hemma imorgon?
Dansekompisen ringde. Vi är bjudna till samma 50 årsfest i Bjärred. Ska bli trevligt.
Det är sådana kvällar man skulle vilja somna i en kram. Saknar........




 

Inga kommentarer: