Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-11-07

Mest som sänkte idag :(

Medarbetarsamtal hela dagen.
Pratat med byggaren. Vi kom inte överrens, suck...ringde coachen för nästa steg??
Allvarlig incident på idrotten som föranledde idrottsläraren att kräva insatser.
Mörkt, mörkt ute ikväll.
Funderar från och till om jag skall ge upp en vänskap som inte fungerar? Ja, jag vet hur det är när läget är lågt på berg och dalbanan. Men den undre gränsen skulle jag sätta var det sagt. Kanske handlar det om en medveten strategi för att jag skall inse att det inte finns någon tillit eller kontinuitet eller grund att falla tillbaka på och utgå ifrån utan bara något som skulle användas och förbrukas?:(

Ser fram emot en em. och kväll imorgon med rektorsnätverket från rektorsutbildningen. Alltid så himla roligt och upplyftande. Det blir nog pub i Malmö på kvällen.
Bestämt mej av olika skäl att inte åka på dansen på lördag trots försök till övertalning. Det bli andra aktiviteter som stärker istället. Ser istället fram emot dansen på söndag :))

 
 
 

Inga kommentarer: