Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-11-28

Städat uthuset

Idag har byggaren varit här i form av vaktis. Jag är ganska stolt över att jag lyckats förtränga så länge det akuta läget på uthusloftet, men nu gick det inte längre. Jag var helt enkelt tvungen att bära in en hel del grejer som låg i en stor hög och städa bort bygg skit. Flera säckar blev det och ytterligare bräder som jag körde iväg till återvinningen. Fick lite hjälp att bära ner det tunga :)
Helt igengrodd med byggdamm i både hud och hår. Hoppade dansen ikväll. Hade varken lust eller tid. Köpt några sladdar och kopplade ihop alla utebelysningarna, så nu lyser det minsann.
Gjort en ommöblering i vardagsrummet för att få plats med granen där. Tror det ska gå? Compact  living ha ha. Här är så otroligt juligt och finfint med alla ljus.
Ska jobba imorgon. Får se om smeden kommer med liften och alla planeterna?
Glad för tänd prick på Skype. Kontakt genom cyberrymden. :)


Inga kommentarer: