Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-11-18

En tuff dag

Snackade med vännen på telefon på väg till jobbet. Lät ledsen. Känns inte som jag kan göra så mycket, även om jag vill.
Kris med vikarier på jobbet. Personalbemanningen hade slut på folk.

Medarbetarsamtal.
Byggmöte med mina byggare. Det var tufft. men tur att det kom till stånd. Tacksam för närvaro av coachen. Vet inte vad som hänt annars. Jag hade troligen varit till råttorna.
Mail och diverse problem. Avbruten konstant av olika personal som gav nya uppgifter och saker att lösa. Hann inte med hälften av vad jag planerat. Körde till smeden och hade långa diskussioner om proportioner, avstånd och färger när det gäller det stora solsystemet i järn som skall sitta på väggen på skolan.
Trött och stressad och uppgiven när jag kom hem vid 19 tiden.
Hade verkligen behövt en kram.
Gott o se grön prick på Skype. Kontakt via cyberspace.
Ringt 3 av döttrarna.
Meditation.


Inga kommentarer: