Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-11-09

Helgen i Svedala

Åkte hem och lastade av lite IKEAinköp som jag gjort i onsdags och min flaggstångsbelysning som jag hoppas fungerar istället för den med värdelös konstruktion som jag lämnade tillbaks på Rusta.
Trots mörkret kunde jag ana rätt bra att kupan var uppe igen på uthuset och taket på ena sidan snart klart...jätteroligt med lite skraj e man ju för alla pengar som man skall lösa.
Malmö på handledning efter jobbet i fredags. På kvällen slocknade jag totalt av trötthet. Sov 12 timmar i sträck.
Dans i igår till Blender. Mycket bugg, men inte så många roliga danskavaljerer. Det blev mest dans med vännen.

Blev en bugg med mästaren, men det höll på att gå illa för någon la krokben och jag trillade. Men jag hade tur den här gången också.
Två danser med PG. Det känns bra att vi kan prata och skoja igen. Det har varit så tomt utan honom i mitt liv.

Solen skiner idag. Promenad och väntan på att fira Fars dag och sen dans ikväll. Tacka vet jag söndagsdanserna. Där njuter jag av alla mysiga danser. :)

Inga kommentarer: