Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-11-09

En vecka som satte all min förmåga till att hantera motgångar på spel

Medarbetarsamtal inbokade hela veckan. Inte mycket space. De strategiskt viktigaste personen på skolan blev sjuk och landar troligtvis i en långtidssjukskrivning. Omöjligt att lösa utan betydande kvalitetsförsämringar.
Tiden har inte räckt till den här veckan till följd av att jag har haft många problem att lösa. Detta resulterade i betydande stressymptom. Orkade inte bugga i tisdags. Blev hemma och såg matchen MFF mot Madrid i Champions League istället.
Flydde fältet i onsdags på skolverkskonferens på Luftkastellet i Limhamn. Skönt med en paus.

 
Skulle ut på roligheter med kompisen från Ystad i Torsdags. Mådde inte så bra när jag hämtade henne efter jobbet. Men efter lite mat och en öl, så kunde jag distansera mej och vara närvarande i nuet. Härlig konsert med Black metal hårdrockband från Australien och Punkrockband från USA.
Härligt att man har en sån kompis som vill följa med mej på den typen av musik :)
 

 


Inga kommentarer: