Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-11-17

E det livet?

Efter en lugn helg med kompis som extra middagsgäst på kvällen, så kände jag att jag var tvungen ta tag i litet jobb på söndags fm. Jag upplevde hur stressen slog till igen och insåg att det här var symtom som inte gick över av sig själv utan jag måste göra nåt åt det.  En skogspromenad i blåst med vännen.
Ett meditationspass som utlöste en enorm trötthet och gjorde mej ledsen.

All lust för dansen på söndagskvällen var som bortblåst. Efter MYCKET övertalning, så gick jag med på att testa en halvtimme.
En gammal "kompis" hade ringt och talat in ett meddelande om behov av råd i en tråkig situation.
Jag ringde tillbaka när jag körde till dansen.
Det blev en jätterolig danskväll med mycket energi och kraft och kramar. Vilken tur att jag åkte :)
Jag känner bara tacksamhet för att vännen finns i mitt liv och ger mej frihet stöd och peppning i alla lägen.
Skickade filer med mail när jag kom hem.
Möte idag med chefen. Åtgärder för att minska stressen fram till jul.
Köpte ett antal god  julglögg på systemet. Var hos smeden på Skramlan med min trädgårdsälva som behövde en doktor.



1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Var rädd om dig June! Hörde av Mats L om ert samtal...missade dig precis då ni var färdiga (jag gick precis på The Ladies då du gick ut o jag såg din rygg. Kram