Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-03-02

Undrar vad som kommer hända härnäst?

Ena dottern med familj kom på fredagkvällen. Gosegos med barnbarnen.
Lördagsförmiddagen var jag o tvååringen ute i flera timmar. Han älskar havet och han vägrade gå därifrån J Dansekväll till Black Jack. Bokstavligt talat FULLT ÖS medvetslös……Buggade som en galning.
3 personer som jagade mej hela kvällen och jag som försökte koncentrara mig på något som påbörjats förra veckan. Fick springa till honom med H på sista dansen. Hoppas han inte blev avskräckt.
Buggkompisen från Helsingborg hade hjärtesorg. Det blev en del danser med honom också. Han bekräftade också några saker om gamle vännen som jag själv redan funderat ut. Det skall bli intressant att följa….ledsamt bara att han tror att det ena måste utesluta det andra.
Svårt att somna igår. Huvet fullt av tankar. Lättast är ju att bara backa som jag brukar….skärpning ! Släpp taget och fall
Dans ikväll igen.

Inga kommentarer: