Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-03-31

Den första riktigt varma dagen

Det var No-dag på skolan. Jag hade ansvar för en station. Det var nog den bästa stationen. Barnen kom i grupper. Stod på det soligaste stället och aktiviteten var ganska enkel, så det blev många pauser mellan grupperna. Bara satt och njöt det mesta av tiden.  Ett komplicerat problem med en elev blev akut. En lärare fick rycka ut.
Utloggad från växeln, kunde inte läsa av medelanden på mobilen på hela dagen. På eftermiddagen körde jag och fixade lite vårdekoration till personalrummet. Suttit med Arbetsmiljöpärmen ute. Betalat räkningar.
Jag har en del att göra hemma. Känner av nu att min tid prioriterats om en del de sista veckorna. Hinner inte med allt. Fortfarande snuvig, vännen sämre än jag just nu. Träningsvärk efter dansen. För långt uppehåll. :)

Inga kommentarer: