Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-01-02

Nystart

Jag satt hela förmiddagen och gjorde backup och installerade tillbaka allt på den nya datorn. Det tar aldrig slut. Det är därför jag drar mej. En massa program måste skaffas i nya versioner. Den gamla datorn lade av helt. Det går inte att ladda batteriet mer. Hoppas det är brott på sladden och inte moderkortet som pajat.
Kompisen från Trelleborg kom på eftermiddagen. Vi lagade mat och snackade konstant om allt från relationer, sjukdomar, depressioner, motionsformer till bantning. Hon visade mej hur man teijpade hälen. Jag gick en sväng på kvällen. Jobbet imorgon. Jag har anmält mig till Zumba träning. 12 gånger från den 29 jan. Dansen börjar den 24 jan och jag har bestämt mig för att boka tid imorgon hos experten i Eslöv för  min hälsporre. Hopp om en aktiv vår.


Jacques Werup

Älskade, dela med mig
denna väldiga
upplysta sekund
i den eviga natten,
denna svaga värme
av Intet antänt av
Intet. Dela med mig
den desperata trängseln
i Nålsögat, ondskan
och smärtan vi avkrävs
för att passera

Inga kommentarer: