Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-01-03

Det blååååser

Jobbade. Mådde inte hundra. Kände mej förkyld, ont i halsen, mådde illa. körde och handlade en gäng Provivashots.  Fixade med nya datorn och skrev rent planer och minnesanteckningar. Som tur var så var det laddaren som lämnat in och inte batteriet eller datorn, så jag får lite frist till med den gamla datorn. Skönt. Blåst och regnat hela dagen. Skulle egentligen träffat kompis i Malmö på kvällen, men orkade inte. körde hem istället. Stormen dånade i huset och något plåtaktigt ramlade ner från taket, vet inte vad. Ljusbocken ramlade omkull och bröt benet. Tur det inte är snö som far omkring!
En till skjuten i Malmö. 5 st på en månad. Nu får det fanemej va slut. Ta hit specialstyrkan och sätt dem inom lås och bom !!

Fryser, känns som om jag ska få feber. Halloooo, är det ingen som kan komma och pyssla om mej med lite honungste och värmefiltar!

1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Jag kan inte komma så här sent men jag är hos dig i tanken o pysslar om dej....Känn den varma filten som jag sveper in dig med o njut av det varma honungsthéet!
Varm kram får du också från din vän i Vik/Agneta