Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-01-08

Jag har blivit fyrkantig av skärmsjuka


Började med en morgonpromenad. Härligt väder. Jag  planerade alla mina nya moves ha ha.
Sen har jag suttit hela dagen och uppdaterat skolans hemsida. Inte klar, men komprimerat och uppdaterat bilderna i alla fall. Sen direkt på att fortsätta konfigurera min nya dator. Ladda ner, ladda ner, installera installera, föra över filer, ordna ordna, sortera sortera, nya versioner, nya mappstrukturer i nya windows. Importerat favoriter, mailmappar, msn mappar med bl.a emoticons. En hel del kvar. Nya programversioner som jag inte fått levererade än. Men nu har jag HUVUDVÄRK !! Slutar för ikväll.. A-dag med lärarna imorgon. Rätt skönt att komma in i vanliga gängor igen.

Vilhelm Moberg

Livet är så kort att de flesta människor bara hinner med det allra onödigaste

Inga kommentarer: