Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-06-30

Snart målarkurs i Svalöv o semester

Kvalitetsredovisningen  klar för skolan och Fritidshemmet det blev 29 sidor. Puh. Budgetuppföljningen gjord. Det är PLUS. Hittade dessutom lite mer pengar på investeringskontot. Det känns riktigt bra så långt. Det blir soffa och symaskin till fritids. Gjort en lista på allt som måste göras innan höstterminsstart.  Jag inser att det är omöjligt att hinna det imorgon. Ok vad gör jag? Ingen annan gör det till mej. Jag tar ledigt imorgon och njuter lite.  Går in och jobbar 4 dagar på min semester. LUGNT, jag kan ta ut de dagarna i slutet på augusti början på september istället. Övernattning i ålaboden på lördag. Jag skall handla ost och räkor. Sen iväg till Malmö med kattorna på söndag. Övernattar där innan målarkursen i Svalöv. http://www.fridhem.fhsk.se/dyn/118,39,20,52,233.html  En hel vecka på internat. Spännande! Kanske något man kan syssla med. Snacka italienska och måla……….det kunde bli en helt annan riktning än kvalitetsredovisningar, personalmöten, budgetuppföljningar och disciplinära åtgärder. Leker med tanken. Det kan man väl få göra ? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det kan man få...dvs snacka italienska o måla! Tyvärr blev min skrivarkurs inställd pga av en anmäld=MIG!