Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2010-02-15

Från ledsen till djävligt förbannad.














Alla hjärtans dag! Var man än vänder sig så är det hjärtan och hjärtan och hjärtan och en massa mys pys och förälskade människor och rosor o presenter och rosa och rött. Hur kul e det när man saknar nån speciell att dela det med? Alla trevliga sms från vännerna inte att förakta men jag har de sista åren faktiskt tyckt att den dagen är den värsta på hela året. Trots god middag med mina singelvänner, både killar o tjejer, och en lekstund med barnbarnet, så kunde jag konstatera att jag mest var ledsen.
Det konstiga är att idag har jag haft den arga dagen…GRRRRRRRRRR..

Jag är så djä…trött på människor som är negativa och kalla och hårda och empatilösa och gnälliga och egoistiska och som klagar och aldrig e nöjda och som slösar bort tiden på saker som på sikt inte ger ett skit…………Puh jag tror jag ska förstöra nåt, eller mosa nåt, eller kanske banka skiten ur nåt… ……………………………………………………………………………………….

2 kommentarer:

Agneta Cecilia sa...

Ja, ja bara du inte bankar skiten ur NÅN! Det är välgörande att släppa ut sin ilska men rikta den helst till den/de/det som är rätt mottagare!

Jag förstår till fullo att det kan bli lite för sötsliskigt...tycker t.o.m. jag som befinner mig i en relation!

Kram! Lunch på onsdag på KarlJohan?

Freja sa...

sorry kan inte skall till min terapeut ha ha ha