Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-08-06

Förvecklingar och missförstånd

Schemaläggning i två dagar. Mycket strul och byte av en massa tider. Många saker som skall tas hänsyn till. Verkar som om vi fått ihop det nu. Fast inte alla som fått som de ville fullt ut.
Dans igår kväll. Vännen och jag missförstått varandra, vilket gjorde att han satt hemma och väntade på mej och jag körde till dans. Jag löste det genom att köra o hämta honom. Det blev rätt bra till slut ändå ha ha. Så är det när man drar slutsatser utifrån hur man uppfattar saker istället för att lyssna vad man egentligen säger.
Kände mej glad i morse. Ville uttrycka det, vilket resulterade i huvet i väggen. Min reaktion var kanske starkare än nödvändigt, men ställde saker på sin spets. Vet inte om den har varaktig verkan?

Skypade ikväll med vännen.


Inga kommentarer: