Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-08-25

Festivalen slut, abstinens....men förrådet tar form.

Under sista kvällen tillbringades första halvan med barnbarnet. Det blev Mc Donalds, kanalpaddling och kolla på diverse aktiviter som skicka en brandman i vattnet, åka linbana över kanalen och hoppa från lift ner på bautakudde. Mitt under kanalturen kom ett åskregn som gjorde oss riktigt blöta ha ha. Det droppade från tunikan och byxorna var helt våta. Fick värma oss på Mc Donalds.
Efter han fått nog satte jag mej på Harrys med en riktigt god middag och en stor öl, innan jag träffade vännen på dansbanan. Det blev lite sporadiska danser eftersom det regnade från och till.
Delta bluesband i bluestältet och Teddybears på Stora scenen. Samt avslutningen på kvällen i form av ett fint fyrverkeri. Sov i Svedala på natten och hämtade katten i lördags. Min Malmövecka är slut. Känns lite tomt. Men många härliga musikupplevelser.
Kåse i helgen och jobba på förrådet. Hann en del och det blir bra. Dörren till källaren blev också fixad. Nu behöver jag köpa mer virke.
Svedala i söndagskväll, men ingen dans. Tyvärr ingen dans varken på tisdag eller torsdag för mej på grund av jobbet. :(
Hemma själv ikväll. Jobbat till sent. Målat det sista på förrådet med rötskyddsmedel. Rätt skönt att kunna lägga mej tidigt. Tid o tänka, tänka på livet. på nån som börjat betyda mer och mer i mitt liv.









Inga kommentarer: