Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-04-28

Var tvungen prioritera om

Dansen i söndags var jättetrevlig, hade först tänkt stanna i Svedala, men insåg att jag skulle inte hinna städa och bli klar med grejer till onsdag då, så jag åkte hem....kändes tradigt.
Vaknade idag med en klar förkylning på gång. Hostade och var hes. Beslöt bli hemma idag och jobba med tjänstefördelningen till hösten och en del annat som jag inte fått tid att sitta vid, trots flera försök de senaste 14 dagarna.

Vid 4 snåret städade jag undan Påsken och vek ihop min golv- mysplats. Hittade inget riktigt bra ställe att placera den på. Fick göra en kompromiss så länge och kasta en av mina stora blommor. Städade och vattnade blommorna.
Försökt Skypa med vännen men hans internetuppkoppling räckte inte.
Sitter och planerar vad jag skall handla imorgon. Rätt tung i huvet av förkylningen, suck



Inga kommentarer: