Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-04-20

Fem superintensiva dagar


Redan på onsdag kvällen började Påsken för mej när vännen kom på em. Sen damp de in, den ena efter den andra. Fullt hus av barn och barnbarn. Det blev nästan för mycket av det goda på Påskafton.
Fredagen åkte vännen och jag och ena barnbarnet på stora konstrundan som tog större delen av dagen. Idag söndag på stranden med 3 av barnbarnen. Jag trivs bäst när jag får göra saker med dem själv. Dotterns konstutställning går bra. Flera gallerister tagit kontakt och hon har sålt bra. Stolt mor e jag över talangfull dotter.
Ikväll bara ena dotterns familj kvar. Lugnet lägrat sig. Jag tittade bort på ett glas vin till vännerna i Kalles smedja.
Härligt med stor familj, härligt med barnbarnen.


http://martenperskalla.se/





Inga kommentarer: