Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-04-14

Dansat så svetten lackat i två kvällar i rad

Sannex e bara så himla bra. Per Håkans igår inte mer än snäppet efter. Skitkul och många goa danser. Föredrar absolut söndags dansen ! Söndagen blir lite avslagen efter att ha dansat till 01.30 på lördagskvällen. Fick upp pulsen rejält på buggen.


Vännen och jag var på Ikea i söndags och åt lunch samt köpte en läslampa istället för den som gått sönder hos mej.

Fm idag hade jag lovskola med 3 av mina 9:or. Undrade om de skulle dyka upp. Glad blev jag. :)) De kom alla 3. Vi räknade procent och bråk i 2 ½ timme.
Räknat på externa timmar och behov av externa lokaler nästa år och skickat till rektorn på andra högstadieskolan.
Administratören och jag blev bjudna på fika hos Rektorn för Kulturskolan.
Hem och packade upp tvätt och annat. Katten blev glad efter drygt två dagas ensamtillvaro. Jag har dåligt samvete.

Ikväll middag hos Stockholmsvännerna och forskarna på backen :)




Inga kommentarer: