Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-05-20

Trevlig danskväll följt av stressig dag

Ja, det var verkligen en trevlig kväll igår. Träffade en gammal vän och passade på att daita samtidigt som jag dansade. Två flugor i en smäll ha ha.
Vännen dämpad och känner behov av att dra ner :(  Det höll i sej idag. Länge sen sist, men det gör mej ledsen.  
Dagen på jobbet fylldes av mängder med nya uppgifter som lades till de som jag redan planerat in. Skulle iväg 2 dagar imorgon på internat för att fira slutet av min utbildning. Förstod ung. mitt på dagen att jag aldrig skulle fixa detta och sen vara ledig för födelsedagen. Det finns stunder när jag inser att jag måste avstå från saker jag sett fram emot för att klara livhanken. Jag ringde till högskolan och dealade. Ringde sen och avbokade hotellet. Det gick bra, och det var ändå med en viss lättnad.
Jobbade till 18.00, sen stack till Ö.Grevie till kompisträff. Trött efter igår och efter idag, men en varm och mysig kväll med vännerna. Nära "hem" till Kulladal.

Inga kommentarer: