Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-05-06

Dans resulterade i fullständig däckning idag

Ja , jag tog Ipren, näsdroppar, Rinexin och åkte på dans. Trevligt som vanligt, några nya bekantskaper, men fick helt klart sämre vibbar av en person, när en del faktauppgifter kom fram. Tror jag lägger ner det projektet?
På bilturen hem blommade förkylningen ut fullständigt och jag däckade, mer eller mindre halvdöd i sängen.
Fick stanna hemma idag från jobbet. Jag var bara uppe 2 minuter i morse för att proppa i mej medicin så jag fick luft. Sov till 15.00. Hade 16 missade samtal på jobbtefonen när jag vaknade. Känner mej lite bättre, men luftrören fortfarande igensvullna. Upptäckte att jag helt glömt bort att deklarera. Shit! Nu blir det böter, suck :(
Fick sms från födelsedagsgrisen i Rom

Inga kommentarer: