Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-05-28

Glädjespridare

Var hos tandläkaren i morse. En lagning som kostade överkomligt på grund av tidigare kostnader. Inte nåt ont som inte har nåt  gott med sig. Möttes på jobbet av en busig och skämtsam vaktis. Som vanligt får han mitt humör att stiga flera grader inom loppet av några minuter. Detta satt i resten av dagen. Det var nära jag blivit med dvärghöns , men jag sansade mig. Härligt med såna människor.
Ringde och bråkade med byggnadskontoret om ritningarna. Sparade 600 spänn.
Brandövning idag och elevvårdsmöten hela em. Var på kommunen och lånade overheadprojektor till min dator. Skolans är ju fastskruvade.
En lång motionsrunda med konstnärskompis när jag kom hem.

Skypade med barnbarnen. 2 åringen var helt stum av förundran när mormor hämtade katten och sjöng blinka lilla stjärna :)) 



Inga kommentarer: