Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-03-02

Ny gästtoalett och avslutning på buggkursen

















Nu är den äntligen klar….skönt. Nu får jag börja på nästa projekt: ett vedskjul , som jag skall bygga själv. Gjort en ritning. Det verkar inte så svårt. Några plintar, fyrkantsstolpar och lite brädor och ett plasttak. Hm låter kanske enklare än det är. Jag får fråga min husrenoveringsmentor till råds. Jag har fått operationstid för mitt knä. Jag har skjutit på det en gång, det går inte skjuta upp längre, så jag måste helt enkelt göra det fast jag tycker det är skitläskigt. Tänker kräva ett samtal med läkaren strax innan operationen.
Avslutning på Buggkursen igår. En av deltagarna fick hjärtinfarkt av ansträngningen och fick åka ambulans. Förra kursen var det någon som dött av samma orsak. Ja, det är farliga saker att bugga ha ha, i varje fall om man har dåligt hjärta utan att veta om det. Synd att kursen redan är slut, jag har redan anmält mig till höstkursen. Vilken glädje och flera nya trevliga möten. Det blir nog någon söndagsdans framöver för mej.


Inga kommentarer: