Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2010-10-17

Två öl och Mamma mia






















































Jag har jobbat nästan hela dagen med strukturer kring kunskapsuppföljningen, förberett för medarbetarsamtal och läst protokoll. Jag har betat av åtminstone 10 % av allt som jag skall göra. Alltid något. Planerat hur jag ska möblera om i vardagsrummet. Kan inte bestämma mig nu åt vilket håll kaminen skall stå.

När jag inte orkade jobba längre så tog jag joggingskorna på och småsprang uppe på backkrönet från Stenarna till ålaboden. Det var helt lugnt och solen höll på att gå ner i havet.... marvelous ! fantastic ! unbeleavable beatiful ! ravising ! Tjuren glodde vänligt idag.

Hemma nu igen. Två öl, en chokladkaka och "Mamma Mia" filmen. Hm.. länge sen jag såg den nu, men behöver lite stämning..yea !

Honey Honey touch me now.. honey honey.....
Mamma Mia here I go again my my how can I resist you.....
You can dance, you can jive, having the time of your life..........
I can still recall our last summer.............
Give me, give me, give me a man after midnight.....
Voulex vous..........
When your are near me, darling can't you hear me...SOS

Inga kommentarer: