Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2010-10-18

Ifatt, varar kanske till torsdag, som bonus en stol ;-)




























Blåsigt idag efter flera dagar med lugnt soligt väder. Röntgen av knät på morgonen. Beskedet om det onda i vänsterknät efter vandringen till Santiago kommer att bestå får jag nästa vecka. Ja ja, jag ska inte gnälla, kan ju springa som en hjort fortfarande på backen ha ha. Konferens och diskussionsforum om nya skollagen . Träffade kollegor från andra kommunen och fick ett intressant , men viktigt samtal. Undrar om det gav utdelning? Körde hem sen och jobbade 3 timmar. Sen ut och packade bilen full med skit. Verkligen proppade. Körde till återvinningen och slängde. Och hittade jag en helt intakt och jättefin stol, på botten av en container, samma som jag har 8 st av där hemma. Ansvarig på sopstationen gick diskret in och stängde dörren, medan jag hämtade en krok på ett långt skaft och med möda lyckades fiska upp stolen. Den kom väl till pass. Hem, jobbade 2 timmar till. NU äntligen är jag ifatt. Räknade ut att det varar till torsdag i bästa fall. Hemsidan uppdaterad. Jag tänker glädja mej ikväll med en stor konjak och lite glass. För det gäller passa på innan Junes akutmottagning öppnar imorgon igen och då kan allt hända. SKÅL



Inga kommentarer: