Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-10-20

Snart lite semester

Det blev ingen dans i torsdags, behövde ta det lugnt hemma. Verksamhetsbesöken på lektioner är snart klara och medarbetarsamtalen skall ta vid. Socialt rätt lugnt på jobbet för tillfället. Bara oron för hur jag skall lösa min NO lär tjänst hänger över mej. :( Regnade kopiöst hela fredagen. Regnat in i skolan och vattnet steg på skolgården och började rinna in i källaren. Mitt hus verkar dock ha klarat sig för vatten.
Hämtade barnbarnet efter jobbet, sen vännen i Svedala. Lite kylslaget i början efter en konflikt dagen innan.
Lugn fredagkväll med spel och prat med barnbarnet. Dottern kom på lörd.em. Uppehållsväder hela dagen, så det blev två långa promenader. "Så mycket bättre" börjat på TV. Dottern körde på sönd. middag. Vännen och jag åkte på dans på kvällen. Trevligt som vanligt, men jag har börjat tappa lite intresset för 3 gånger i veckan, kommer dra ner lite på antalet i fortsättningen.
Börjar känna mej som vanligt efter en lång infektionsperiod. Skönt ! Ser fram emot lite ledighet nästa vecka och att ha hälften av mina 6 barnbarn här själv några dagar. Hemma ikväll själv i soffan. Blir ofta det på måndagar.




Inga kommentarer: