Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-10-13

Hemma ikväll

Ja, det börjar nästan, bli en ovanlighet att vara hemma själv med katten. Katten är dock besviken eftersom jag inte är nummer ett numera, ha ha.
Förra veckan blev varannandags dans. Buggkursen i Törringe dag 4, stöttar vännen som försöker lära sig. Ska vara med sen på fortsättningskursen. Jobbet som vanligt emellan. Just nu orolig för hur jag skall lösa frånvaron av en NO lärare om några veckor. Har just nu ingen aning. Fredagen en tur till Malmö och gosa med tvillingarna. Härligt ! De växer och frodas, men dottern är trött.
Fantastiskt väder i helgen. Det blev en lång skogspromenad Fina höstfärger, men fortfarande varmt och fint.
Sitter i min soffa och ser dokumentären om min idol med stort Z. Skriver några mail. Fick svar från någon som saknas i mitt liv, men accepterar att det är som det är.
Människor kommer och går, vissa blir för alltid kvar, medan andra går förlorade. Jag har alltid haft svårt för att släppa taget om människor som betytt något för mej.


 
 

Inga kommentarer: